PERSONELE ‘VATANDAŞLA POZİTİF İLETİŞİM’ EĞİTİMİ
Birbirinden başarılı eğitim kurumları ile isminden sıkça söz ettiren Bayrampaşa Belediyesi, bir yandan da personeline çeşitli eğitimler veriyor. Son olarak personeline ‘vatandaşla pozitif iletişim teknikleri' konulu eğitim veren Bayrampaşa Belediyesi, bu eğitimlerle hizmet kalitesini arttırmayı hedefliyor.

Bayrampaşa Belediyesi İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından organize edilen belediye hizmet içi eğitim çalışmaları kapsamında, belediye personeline ‘vatandaşla pozitif iletişim teknikleri’ eğitimi verildi. Bayrampaşa Belediyesi Kültür Salonu’nda Sosyolog İsmail Karasu tarafından verilen eğitimlerde bireysel unsurlar, yaşam alanlarımız, farkındalık, adaptasyon ve motivasyon konuları ile gündelik streslerle baş etme kabiliyetinin arttırılması, sosyal işlevselliğin geliştirilmesi, vatandaş ile pozitif iletişim ve problem çözümü uygulamalı olarak anlatıldı.

İki gün süren ve çok sayıda personelin katıldığı eğitim programı katılımcıların sorularının cevaplanmasıyla sona erdi. Hizmet içi eğitim çalışmaları kapsamında, bu ve benzeri etkinliklerin devam edeceği belirtildi.

 


submit
submit